mandag den 15. september 2008

Arto

Denne uges opgave har været den teknisk nemmeste, men samtidig synes jeg den er mental hård. Arto er hele den danske ungdoms teenageværelse og at sidde og surfe rundt derinde gav mig nærmest fornemmelsen af at stikke næsen i noget der bare ikke vedkom mig. Jeg har set blog skrevet af unge piger der har genfundet troen på kærligheden. Sange skrevet til veninder og spillet på klaver eller guitar. Kommentarer med knus og kram. Dumme spørgsmål om sex. Billeder der virker ekstremt professionelle, men som tydeligvis er taget med en mobiltlf. klubber om mad, bøger, tøj film og spil.

Mens jeg var der steg antallet af on-line medlemmer fra 8 til 11 tusinde. på en halv time! Tydeligvis er det en stor del af de unges liv, det har dog ikke nået præteenageværelset hjemme hos mig. Men igen en helt anden verden end den man selv var weltssmerchen fyldt teenager i. Tvivlen, sortsynet, usikkerheden, glæden og kærligheden er dog den samme. Nu er den bare lagt til offentlig skue ude på nettet.

Ingen kommentarer: